ОШ „СВЕТОЗАР МАРКОВИЋ“
17500 ВРАЊЕ, ул.Француска бб.
Дел.бр. 981. од 28.10.2016.г.
На основу члана 55, 57. и 60. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр.124/ 2012,14/2015 и 68/2015),и Одлуке о покретању поступка јавне набавке број 971. од 25.10.2016. године, ОШ “Светозар Марковић“ Врање, упућује:
Позив за подношење понуде
Назив наручиоца: ОШ“Светозар Марковић“ Врање
Адреса наручиоца:17500 Врање
Интернет страница наручиоца: http://www.skolasvetozarmarkovicwordpress.com
Врста наручиоца:установа
За добра: Услуга извођења екскурзије
Назив и ознака из општег речника набавке: 6351600 – Услуге организације путовања
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: најнижа понуђена цена.
Право на учешће у поступку јавне набавке има сваки понуђач који испуњава све услове из члана 75. Закона о јавним набавкама, а како је наведено у делу – УСЛОВИ ЗА УЧЕШЋЕ У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ ИЗ ЧЛАНА 75. И 76. ЗАКОНА И УПУТСТВО КАКО СЕ ДОКАЗУЈЕ ИСПУЊЕНОСТ ТИХ УСЛОВА, ове конкурсне документације.
Понуђач у оквиру понуде доставља и друга документа и обрасце тражене конкурсном документацијом.
Понуде се припремају и подносе у складу са Законом о јавним набавкама („Службени гласник РС“бр.124/2012,14/2015 и 68/2015), конкурсном докуметацијом и позивом. Понуђач који је поднео самосталну понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач.
Рок важења понуде је минимум 6 месеци од дана јавног отварања понуда.
Понуђач је дужан да понуду сачини на српском језику, у свему према упутству Наручиоца и да је поднесе у року од 10 дана од дана објављивања позива на Порталу јавних набавки, односно до 8.11.2016. године до 10,00 часова, без обзира на начин подношења на адресу:
ОШ „Светозар Марковић“
Ул. француска бб.
17500 Врање
Понуде се подносе у затвореној коверти са назнаком: ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 2/2016 – организовања екскурзије и наставе у природи, по партијама ____ – НЕ ОТВАРАТИ“.
Понуђач је дужан да на полеђини коверте назначи назив, адресу, телефон и контакт особу. Понуде се достављају путем поште или се доносе лично сваког радног дана од 9,00 до 13,00 сати на адресу наручиоца: Основна школа „Светозар Марковић“, ул.Француска бб, Врање. Потребно је да понуђач доказе о испуњености услова преда у форми која онемогућава убацивање или уклањање појединих докумената након отварања понуде – повезане траком, у целини и запечаћене.
Понуда мора бити јасна, недвосмислена,читко попуњена,оверена печатом и потписана од стране одговорног лица понуђача.
Јавно отварање понуда ће се обавити последњег дана рока за подношење понуда и то дана 8.11.2016. године у 12,00 часова у просторијама Наручиоца: Основне школе „Светозар Марковић“, ул.Француска бб, Врање , уз присуство овлашћених представника понуђача.
Представници понуђача дужни су да пре почетка отварања понуда, Комисији за јавну набавку Наручиоца доставе пуномоћја за присуствовање отварању понуда. Пуномоћје се доставља у писаној форми и мора бити заведено код понуђача, оверено печатом и потписано од стране овлашћеног лица понуђача.
Понуда приспела по истеку дана и сата одређених у јавном позиву сматраће се неблаговременом, а наручилац ће је по окончаном поступку јавног отварања понуда вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
ОКВИРНИ РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
Наручилац ће образложену одлуку у вези са овом јавном набавком донети у оквирном року од 10 дана од дана јавног отварања понуда и доставити је понуђачима у року од три дана од дана доношења исте.
ОДЛУКА О ОБУСТАВИ ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Наручилац је дужан да обустави поступак јавне набавке,у складу са чланом 109. став 1.Закона о јавним набавкама.
Наручилац задржава право да обустави поступак јавне набавке и не закључи уговор ни са једним од понуђача за поједину партију или за све партије које су предмет ове јавне набавке, из разлога предвиђених у Упутству за реализацију екскурзије и наставе у природи у основној школи, које је донео Министар просвете,науке и технолошког развоја,број: 610-00-790/2010-01 , 16.09.2010.године у коме је превиђено:“ Екскурзија се организује и изводи уз претходну писмену сагласност родитеља, no правилу за најмање 60% ученика истог разреда и уколико су створени услови за остваривање циљева и задатака. Писмене сагласности родитеља су саставни део уговора који закључује директор школе са одабраним понуђачем.“
ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ : Дејан Николић, тел: 017/404-220, 421-974
Директор школе
Тијана Ђокић
Позив за подношење понуде
Назив наручиоца: ОШ“Светозар Марковић“
Адреса наручиоца:17500 Врање,ул. Француска бб.
Интернет страница наручиоца: http://www.skolasvetozarmarkovicwordpress.com
Врста наручиоца:установа
Предмет јавне набавке: Набавка канцеларијског материјала.
Критеријум за доделу уговора: најнижа цена.
Понуђач је дужан да понуду сачини на српском језику, на обрасцу који је приложен уз овај Позив.
Понуђач може да достави своју понуду најкасније у року од 8 дана од дана пријема позива, односно од дана објављивања позива на интернет страници школе.Понуде се достављају у затвореној коверти на адресу наручиоца:
ОШ „Светозар Марковић“
ул. Француска бб.17500 Врање
Понуда мора бити јасна, недвосмислена,читко попуњена,оверена печатом и потписана од стране одговорног лица понуђача.
Отварање понуда ће се обавити наредног дана по истеку рока за достављање понуда, а доношење одлуке у року од 3 дана након отварања понуда.
У Врању, Директор школе
________________________
Тијана Ђокић
Понуда канцеларијског материјала
Цена без ПДВ-а | Цена са ПДВ-ом | |||
1. | Хамер бели 70*100 | Ком | ||
2. | Хамер у боји 70*100 | Ком | ||
3. | Папир за копирање А4 1/500 80г | Рис | ||
4. | Регистратор А4 -шири | Ком | ||
5. | Картонске фасцикле А4 | Ком | ||
6. | Фасцикла са механизмом | Ком | ||
7. | Провидна фолија 40микрона | Ком | ||
8. | ПВЦ фолија 80 микрона | Ком | ||
9. | Налог за уплату обр.1 | Ком | ||
10. | Налог за исплату обр.2 | Ком | ||
11. | Налог за пренос обр.3 | Ком | ||
12. | Коверта велика 1000АД | Ком | ||
13. | Коверта плава Б6 | Ком | ||
14. | Коверта розе Б5 | Ком | ||
15. | Признаница А6 | Ком | ||
16. | Термо фолије | Ком | ||
17. | Образац М | Ком | ||
18. | Скраћени деловодник | Ком | ||
19. | Налог благајне да наплати | Ком | ||
20. | Налог благајне да исплати | Ком | ||
21. | Папир у боји 1/500 | Рис | ||
22. | Свеска А4 ТП | Ком | ||
23. | Свеска А5 ТП | Ком | ||
24. | Преводница (I разред) | Ком | ||
25. | Преводница (II,III,IV разред) | Ком | ||
26. | Преводница (други циклус) | Ком | ||
27. | Коректор бочице | Ком | ||
28. | Мастило за печате | Ком | ||
29. | Јастуче за печате | Ком | ||
30. | Спајалице 25мм 1/100 | Ком | ||
31. | Муниција за хефталицу 24/6 | Ком | ||
32. | Требовање | Ком | ||
33. | Налог за књижење | Ком | ||
34. | Хемијска оловка | Ком | ||
35. | Графитна оловка | Ком | ||
36. | Маркер перманент | Ком | ||
37. | Маркер сигнир | Ком | ||
38. | Лепак за папир | Ком | ||
39. | Охо лепак 20г | Ком | ||
40. | Супер лепак | Ком | ||
41. | Маказе за папир 16цм | Ком | ||
42. | Лепљива трака 10*33 | Ком | ||
43. | Налог за службено путовање (лист) | Ком | ||
44. | Хефталица 24/6 30л. | Ком | ||
45. | Фолија L | Ком | ||
46. | Фолија U | Ком | ||
47. | Притискачи 1/100 | Ком | ||
48. | Шпенадле | Ком | ||
49. | Факс ролна 30м | Ком | ||
50. | Картице ФК | Ком | ||
51. | Картице РК | Ком | ||
52. | Тонер за фотокопир апарат | Ком | ||
53. | Тонер за штампач | Ком | ||
54. | Батерија 1,5 V – мање | Ком | ||
55. | Батерије 1,5 V – веће | Ком | ||
56. | Тонер за HP 1102 | Ком | ||
57. | Тонер за HP 1102-компатибилни | Ком | ||
58. | Тонер за HP 1018 | Ком | ||
59. | Тонер за HP 1018-компатибилни | Ком | ||
60. | Тонер за HP 1000 | Ком | ||
61. | Тонер за HP 1000-компатибилни | Ком | ||
62. | Тонер за Samsung ML 2010PR | Ком | ||
63. | Тонер за Samsung ML 2010PR-компати | Ком | ||
64. | Тонер за Canon 6317 – компатибилни | Ком | ||
65. | Тонер за SHARP 5618 | Ком | ||
66. | Дигитрон мањи | Ком | ||
67. | Дигитрон већи 9 цифре | Ком | ||
68. | Дигитрон већи 12 цифре | Ком |
Назив фирме: __________________________________________
Место и улица: ________________________________________
Контак телефон: ____________________________
М. П Потпис
_______________